Članki

Razočaranja

Vsak dan govorim z ljudmi, ki so razočarani. Vsakokrat, ko ne gre po njihovih načrtih, so razočarani. Razočaranje vodi v slabo voljo, nerazpoloženost, jezo, užaljenost in vse to nič ne pripomore k lažjemu in lahkotnejšemu življenju. In smo spet pri pričakovanjih, ki se jih ne zavedamo.

Ponovno prerešetajte svoja pričakovanja. Do njih najlažje pridete, če se ob vsakem razočaranju vprašate, kako bi moglo biti, kaj sem pričakoval. Zapišite in zraven napišite številko, kolikokrat ste bili zaradi tega že razočarani. Po nekaj dneh boste dobili rdečo nit problema, osnovno prepričanje, ki vam preprosto ne koristi. Našli boste »tisto«, ki vam škodi in ne koristi.

Vedno znova smo lahko razočarani zaradi odnosa v partnerstvu ali družini. Vedno znova mislimo, da bo tokrat drugače. Zakaj bi bilo drugače? Samo od sebe ni nikoli drugače. Lahko se tudi trudimo in vlagamo in se odrekamo in potrpimo, problem je, ker hočemo točno tisto ali točno tako. Ne spustimo, iščemo poti do želenega. Vprašajmo se torej kaj hočemo, ali je to ustrezno, zakaj to potrebujem, zakaj se obešam na točno določeno stvar …

V prvih treh mesecih spoznate partnerjevo močno in manj močno plat. Želja po ostati skupaj, po ne začeti znova, iluzija, saj ni tako hudo, saj bo bolje, saj se bo spremenil, slej ko prej vodi v razočaranje. V prvih treh mesecih bodite pozorni na to, kako se oseba do vas obnaša, koliko vas posluša, koliko je zanesljiva, koliko zamuja, koliko ima za vas časa, koliko ste ji pomembni in kako se dogovarjata. Nepomembno je, koliko je oseba všeč vašim prijateljem, kaj si o vas ali vaju mislijo, koliko daril vam prinese in na kako drage izlete vas pelje. Pomembno je, kako pomembni ste tej osebi vsak dan in ne za novo leto in valentinovo. Če se boste osredotočili na to, si upam trditi, da je zelo malo možnosti, da boste v razmerju razočarani. Seveda mora oseba biti enako pomembna tudi vam. Eden ne more imeti rad za oba.

Vedno znova smo lahko razočarani zaradi odnosa v službi. Pričakujemo, da bodo sodelavci in nadrejeni poskrbeli za naše dobro psihično počutje. Dober delodajalec veliko naredi na tem, saj je zadovoljen delavec uspešnejši. Vendar: v službo hodite zaradi denarja, zaradi dodatnega znanja in izkušenj s katerimi lahko karierno napredujete. Na delovnem mestu v prvi vrsti vsak skrbi zase. Tudi če se zdi, da nekdo skrbi za nekoga drugega, ta prvi nekaj pričakuje. In tako smo znova pri razočaranju.

Če ste pogosto razočarani, se vam res splača pogledati pričakovanja. Napišite, preberite, premislite in našli boste »tisto« kar vam manjka, kar vam nihče ne more dati, kar daste lahko le sami sebi. In dajte si, ker si zaslužite in ker je vredno.

več v FB skupini Čarobni odnos

Priporočam v branje

ZAKAJ SE SPREMENITI?
ZAKAJ ME NE LJUBI?
NE GRE IN NE GRE